Technická podpora desktopu (Junior)

Jako technická podpora budete našim uživatelům pomáhat s jednoduchými úkoly (jako je pomoc při instalaci softwaru) i s náročnějšími případy, které budete diagnostikovat, hledat jejich řešení a případně zajišťovat nahlášení společnosti Esri a kontrolovat průběh jejich opravy.

Co pro tuto pozici potřebujete?

  • Vysokoškolské vzdělání se zaměřením na geoinformatiku, IT nebo geografii.
  • Znalosti v oblasti informačních technologií:
    • ArcGIS Desktop,
    • ArcGIS Pro,
    • ArcGIS Online,
    • Microsoft Windows.
  • Dobrou znalost anglického jazyka (B1–B2).

Na co se můžete těšit?

  • Na dotazy zákazníků, díky kterým ArcGIS poznáte opravdu skrz na skrz.
  • Na možnost předávat tyto své znalosti jiným, a to jak na webu, tak třeba i na různých akcích a seminářích.
  • Na kancelář, kde sedí dobrá parta.
  • Na spoustu moderních technologií.
  • Na stabilní firmu, která nabízí dlouhodobou pracovní perspektivu a systém zajímavých zaměstnaneckých benefitů.

Nabízíme nejen práci, ale i příležitost pro váš osobní a profesní rozvoj. Podporujeme školení a další formy vzdělávání.

Těší se na vás kolektiv, který táhne za jeden provaz, rád vám s čímkoli poradí a podá pomocnou ruku při překonávání každodenních výzev.

 

Více o práci u nás

 

S kým budete pracovat?

Petr Čejka

Vedoucí oddělení technické podpory

Markéta Braunová

Specialista technické podpory

Prokop Kuranda

Specialista technické podpory

Zaujala Vás tato pozice?

Kontaktujte mne

Ondřej Sadílek, vedoucí HR oddělení ARCDATA PRAHA

Napište mi e-mail
Zavolejte na: 224 190 536