Technická podpora serveru (Junior)

Jako technická podpora budete našim uživatelům pomáhat s jednoduchými úkoly (jako je pomoc při instalaci softwaru) i s náročnějšími problémy, které budete diagnostikovat, hledat jejich řešení a případně zajišťovat nahlášení společnosti Esri a kontrolovat průběh jejich opravy.

Co pro tuto pozici potřebujete?

  • Vysokoškolské vzdělání se zaměřením na geoinformatiku, IT nebo geografii.
  • Znalosti v oblasti informačních technologií:
    • ArcGIS Enterprise (ArcGIS Server, Portal for ArcGIS),
    • ArcGIS Online,
    • Microsoft Windows,
    • znalost skriptovacího jazyka Python výhodou.
  • Dobrou znalost anglického jazyka (B1–B2).

Nejste si jistí, jestli splňujete všechny požadavky, ale práce u nás by vás bavila? Ozvěte se nám i tak – to, co potřebujete, vás doučíme.

Na co se můžete těšit?

  • Na dotazy zákazníků, díky kterým ArcGIS poznáte opravdu skrz na skrz.
  • Na možnost předávat tyto své znalosti jiným, a to jak na webu, tak třeba i na různých akcích a seminářích.
  • Na kancelář, kde sedí dobrá parta.
  • Na spoustu moderních technologií.
  • Na stabilní firmu, která nabízí dlouhodobou pracovní perspektivu a systém zajímavých zaměstnaneckých benefitů.

Nabízíme nejen práci, ale i příležitost pro váš osobní a profesní rozvoj. Podporujeme školení a další formy vzdělávání.

Těší se na vás kolektiv, který táhne za jeden provaz, rád vám s čímkoli poradí a podá pomocnou ruku při překonávání každodenních výzev.

 

Více o práci u nás

 

S kým budete pracovat?

Petr Čejka

Vedoucí oddělení technické podpory

David „Dave“ Novák

Specialista technické podpory

Prokop Kuranda

Specialista technické podpory

Zaujala Vás tato pozice?

Kontaktujte mne

Ondřej Sadílek, ředitel Provozně-personálního úseku ARCDATA PRAHA

Napište mi e-mail
Zavolejte na: 224 190 536