Jako technická podpora budete našim uživatelům pomáhat s jednoduchými úkoly (jako je pomoc při instalaci softwaru) i s náročnějšími problémy, které budete diagnostikovat, hledat jejich řešení a případně zajišťovat nahlášení společnosti Esri a kontrolovat průběh jejich opravy.
Co pro tuto pozici potřebujete?
- Vysokoškolské vzdělání se zaměřením na geoinformatiku, IT nebo geografii.
- Znalosti v oblasti informačních technologií:
- ArcGIS Enterprise (ArcGIS Server, Portal for ArcGIS),
- ArcGIS Online,
- Microsoft Windows,
- znalost skriptovacího jazyka Python výhodou.
- Dobrou znalost anglického jazyka (B1–B2).
Nejste si jistí, jestli splňujete všechny požadavky, ale práce u nás by vás bavila? Ozvěte se nám i tak – to, co potřebujete, vás doučíme.
Na co se můžete těšit?
- Na dotazy zákazníků, díky kterým ArcGIS poznáte opravdu skrz na skrz.
- Na možnost předávat tyto své znalosti jiným, a to jak na webu, tak třeba i na různých akcích a seminářích.
- Na kancelář, kde sedí dobrá parta.
- Na spoustu moderních technologií.
- Na stabilní firmu, která nabízí dlouhodobou pracovní perspektivu a systém zajímavých zaměstnaneckých benefitů.
Nabízíme nejen práci, ale i příležitost pro váš osobní a profesní rozvoj. Podporujeme školení a další formy vzdělávání.
Těší se na vás kolektiv, který táhne za jeden provaz, rád vám s čímkoli poradí a podá pomocnou ruku při překonávání každodenních výzev.
S kým budete pracovat?

Petr Čejka
Vedoucí oddělení technické podpory

David „Dave“ Novák
Specialista technické podpory

Prokop Kuranda
Specialista technické podpory