Technická podpora ARCDATA PRAHA

Narazili jste při své práci na problém, nebo máte dotaz ke konkrétní funkci námi dodávaného softwaru? Neváhejte kontaktovat technickou podporu ARCDATA PRAHA.
 

Jak nás kontaktovat

Doporučeným způsobem komunikace je vyplnění formuláře na portálu My Esri. Dotaz se tak vždy dostane do správných rukou, a bude proto vyřešen v nejkratším možném termínu. Na portálu můžete nové případy nejen snadno zakládat, ale máte zde i přístup ke své komunikaci s technickou podporou, která se k těmto případům váže.

Více se o uživatelském portálu můžete dočíst také v podrobnějším článku na blogu ARCDATA.

Založit případ technické podpory

Založit případ na My Esri

Jak případ založit ukazuje následující videonávod:

  

(Pokud video nevidíte, povolte prosím marketingové cookies prostřednictvím modré ikony s kancelářskou sponkou v pravém dolním rohu webové stránky.)

Ještě nemáte účet?

Pro přístup k portálu My Esri budete potřebovat účet, který je spojený s vaší organizací. V případě, že tento účet zatím nemáte, nebo po přihlášení nevidíte sekci Technická podpora, kontaktuje prosím kolegy z oddělení služeb zákazníkům na e-mailové adrese customerservices@arcdata.cz nebo na telefonním čísle +420 224 190 548/558.