Skip to Content

Aktivace My Esri a přístup k instalačním sadám

Na e‑mailovou adresu kontaktní osoby jste obdrželi pozvánku do sítě My Esri. Na My Esri budete mít k dispozici vše potřebné pro instalaci vašeho softwaru i pro jeho budoucí aktualizace. 

 

Další postup se liší podle toho, zda již máte účet Esri Account, nebo zda ještě účet Esri Account nemáte. 

Ještě účet Esri Account nemám
Mám účet Esri Account

Účet Esri Account ještě nemám


  • Pokud účet Esri Account ještě nemáte, přejděte na stránku my.esri.com a klikněte na tlačítko Sign In / Přihlásit se.
    Můžete případně použít přímo tento odkaz na formulář v češtině
  • Zvolte možnost Založit veřejný účet / Create an ArcGIS public account
  • Vyplňte požadovaná pole ve formuláři a po vyplnění jej odešlete. 

Standardním krokem při tvorbě nového účtu je aktivace pomocí e‑mailu. Po odeslání formuláře by vám proto měl do několika minut přijít e‑mail s odkazem pro aktivaci účtu.

  • Kliknutím na odkaz dojde k aktivaci účtu a vy budete moci dokončit jeho tvorbu.
  • Ve formuláři si vytvoříte přihlašovací jméno, heslo a zadáte další kontaktní údaje.
  • Pokud vše proběhlo v pořádku, ukáže se vám potvrzení o úspěšném vytvoření účtu
  • Do My Esri se pak svým jménem a heslem přihlašte a pokračujte následujícími kroky v tomto návodu.

Již mám účet Esri Account


Zde začněte, pokud jste již měli účet Esri Account vytvořený.

  • Přejděte na my.esri.com a přihlašte se svým účtem Esri Account.
  • V e-mailu, který jsme vám zaslali, klikněte na tlačítko Připojit se k My Esri
  • Tím bude váš účet automaticky připojen k příslušné organizaci.

Přístup k instalačním souborům


  • V nabídce na šedém záhlaví pod položkou Stahování naleznete nabídku instalačních souborů vašeho softwaru.
    (Pokud vidíte místo okna Stahování bílou plochu, vyčkejte prosím několik chvil na dokončení propojení s databází.)

Potřebujete poradit?

V případě potíží nás neváhejte kontaktovat na adrese customerservices@arcdata.cz nebo na telefonu 224 190 548.

customerservices@arcdata.cz