Na e‑mailovou adresu kontaktní osoby jste obdrželi pozvánku do sítě My Esri. Na My Esri budete mít k dispozici vše potřebné pro instalaci vašeho softwaru i pro jeho budoucí aktualizace.
Další postup se liší podle toho, zda již máte účet Esri Account, nebo zda ještě účet Esri Account nemáte.
Účet Esri Account ještě nemám
- Pokud účet Esri Account ještě nemáte, přejděte na stránku my.esri.com a klikněte na tlačítko Sign In / Přihlásit se.
Můžete případně použít přímo tento odkaz na formulář v češtině. - Zvolte možnost Založit veřejný účet / Create an ArcGIS public account.
- Vyplňte požadovaná pole ve formuláři a po vyplnění jej odešlete.
Standardním krokem při tvorbě nového účtu je aktivace pomocí e‑mailu. Po odeslání formuláře by vám proto měl do několika minut přijít e‑mail s odkazem pro aktivaci účtu.
- Kliknutím na odkaz dojde k aktivaci účtu a vy budete moci dokončit jeho tvorbu.
- Ve formuláři si vytvoříte přihlašovací jméno, heslo a zadáte další kontaktní údaje.
- Pokud vše proběhlo v pořádku, ukáže se vám potvrzení o úspěšném vytvoření účtu.
- Do My Esri se pak svým jménem a heslem přihlašte a pokračujte následujícími kroky v tomto návodu.
Již mám účet Esri Account
Zde začněte, pokud jste již měli účet Esri Account vytvořený.
- Přejděte na my.esri.com a přihlašte se svým účtem Esri Account.
- V e-mailu, který jsme vám zaslali, klikněte na tlačítko Připojit se k My Esri.
- Tím bude váš účet automaticky připojen k příslušné organizaci.
Přístup k instalačním souborům
- V nabídce na šedém záhlaví pod položkou Stahování naleznete nabídku instalačních souborů vašeho softwaru.
(Pokud vidíte místo okna Stahování bílou plochu, vyčkejte prosím několik chvil na dokončení propojení s databází.)
Potřebujete poradit?
V případě potíží nás neváhejte kontaktovat na adrese customerservices@arcdata.cz nebo na telefonu 224 190 548.