Schvalování žádostí
Nadstavba dokáže pomoci v procesech, jako je podání a zhodnocení žádostí, například vydání povolenky, poskytnutí dat nebo změna adresy nebo management incidentů.
Podporuje různé typy úloh v mnoha implementacích GIS, jako je editace dat, reportování incidentů, kontroly zařízení, vydávání povolení i plně automatizované procesy, jako jsou žádosti o data či jejich nahrávání do databáze. Například:
Pomocí nástrojů nadstavby vytvoříte šablony pro pracovní postupy, které berou v úvahu i umístění. Rozdejte úkoly a pracovníkům se automaticky otevřou v mapě. Vše je integrováno s aplikacemi ArcGIS Workforce, ArcGIS Survey123, ArcGIS Dashboards a dalšími.
Zadávejte a plánujte úkoly z jednoho místa. Sledujte jejich plnění a analyzujte pracovní historii, abyste našli a odstranili úzká hrdla v pracovních procesech firmy. Můžete spouštět specializované úlohy přímo ve webové aplikaci, provádět složitější editační úlohy v ArcGIS Pro nebo si dokonce vytvořit vlastní aplikaci pomocí ArcGIS API.
Automaticky zpracovávejte verzovaná data, upravte mapy v ArcGIS Pro, aby odkazovaly na určitou verzi dat a posílejte informace o verzi dat i do webových aplikací. Můžete spouštět geoprocessingové služby pro procesy reconcile, post a pro vyčištění dat jednotlivých verzí.
Úlohy a postupy můžete spouštět automaticky prostřednictvím API pro REST a Python, využívat odpovědi systému a plánovat spouštění náročnějších nástrojů mimo pracovní dobu. Pro komunikaci s aplikacemi můžete využít webhooky a pro propojení s externími systémy různá API.
Integrací s ArcGIS Enterprise můžete do svých pracovních procesů zahrnout mapy, aplikace a prostorová data. V reálném čase tak můžete mít stále aktuální informace a pracovat efektivně. Pomocí JavaScriptového a REST API pak můžete vytvořit vlastní specializované aplikace.
Hodnotu svého GIS zvýšíte integrací aplikace ArcGIS Workflow Manager s ostatními součástmi vašeho systému.
Svoje pracovní postupy můžete spravovat a koordinovat a vylepšit tak efektivitu svojí práce.
Pomocí Workflow Manager Server můžete vytvořit pracovní postupy, sledovat je a prostřednictvím webové aplikace spravovat celý systém.
Zahrňte do svých postupů také chytré formuláře a pomocí webhooků získáte lepší propojení s aplikacemi Survey123.
V dashboardech můžete sledovat aktuální stav plnění úkolů a získávat podklady pro optimalizaci pracovních postupů.
Chcete se zeptat na další podrobnosti?
Můžete nám také zavolat